Retur, bytte og reklamasjon
Noe som ikke passet? Slik gjør du en retur!
Du kan returnere varer gratis i alle våre fysiske ONLY-butikker slik:
- Ta med varene og kvitttering/ordreseddel til valgfri ONLY-butikk.
- Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen eller på deres nettside. Din faktura blir pauset, og korrigert med rett beløp etter retur. Korrigering av faktura kan ta 7 dager.
Ved retur via post fyller du ut returskjemaet du fikk med i pakken din, og bestiller fraktseddel via vår returportal HER.
- Lever returpakken med returskjema innen 30 dager etter mottakelse av vare(r) på et PostNord-kontor.
- Vi har ikke et system for bytte av varer, så om du vil bytte til en annen størrelse eller produkt, må du legge inn en ny bestilling, eller gjøre bytte i en av våre butikker.
- Du betaler selv for returavgiften via post - den trekkes fra din etterbetaling.
- Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen din, eller på deres nettside. Din faktura blir da pauset, og korrigert med rett beløp 7 dager etter vi mottar din retur.
- De må også sendes med fraktetiketten du får i returportalen vår, og ikke sendes ved en annen fraktmetode.
Ved reklamasjon ber vi deg sende henvendelse, gjerne med bilder og beskrivelse, til osnkundeservice@bestseller.com for hjelp. OBS! Bruksskader som nupping osv. regnes ikke som reklamasjon.
OBS! Alle varer må returneres i original tilstand. Dvs. prisetiketter, forpakning, o.l. må være på varen, slik du fikk den.